Prodáváte nemovitost bez realitní kanceláře a stále se nedaří prodat? Inzerujete již delší dobu, ale ozvalo se jen minimum zájemců a žádný z nich nemá zájem koupit? Sledujete, jak z inzertních serverů mizí ostatní nabídky, zatímco vaše tam stále zůstává?
Je nejvyšší čas zjistit, co je za tím. S jistotou vám mohu říci, že se někde stala chyba, která maří váš záměr. Zcela zdarma vám pomohu tento nedostatek odhalit a také vám poradím, jak ho napravit. Každý prodej lze totiž dotáhnout do úspěšného konce, i když na začátku trochu "zavrávoral".
Setkala jsem se již s mnoha klienty, kteří prodávali bez realitní kanceláře a nedařilo se jim prodat. I když se nacházeli v odlišných situacích, měli něco společného – chyby, kterých se dopustili. Ty nejobvyklejší z nich uvádím níže. Možná díky nim i sami zjistíte, proč vám prodej nemovitosti bez realitky dosud neklapl.
Nestačí jen udělat pár fotek na mobilní telefon a věřit, že si případný zájemce domyslí a představí, jak je vaše nemovitost úžasná. Musíte mu to dát jasně najevo pečlivě připravenou prezentací nejen na fotkách, ale hlavně i na místě v nemovitosti, kde se každý bude cítit hned "jako doma".
Příliš nízká i příliš vysoká cena je problém, který vás buď zbytečně připraví o peníze, nebo prodej prodlouží na neúměrně dlouhou dobu.
Je potřeba jít potenciálním kupcům naproti, aby vaše nabídka mezi kvantem dalších nezapadla, ale naopak vynikla. K tomu lze využít řadu způsobů, od placeného zvýrazňování inzerátů až po plachty umístěné v oknech či letáčky ve schránkách.
Při setkání se zájemcem byste měli zapůsobit. Prodává i dobrý dojem a jasné vyzdvihnutí všech kvalit a výhod, které váš byt nabízí. Na druhé straně ale nechte stranou emoce, příliš subjektivní chvála může mít opačný efekt.
Důvěryhodný a lákavý inzerát obsahuje krásné fotky a všechny důležité údaje, které souvisejí s tím, jak se v daném bytě nebo lokalitě bydlí. Text by měl ve čtenáři vyvolat dojem, že už to tam důvěrně zná a že se mu to líbí.
Návštěvnost vaší inzerce a reakcí na inzerát je třeba měřit a správně vyhodnotit. Zjistíte tak, kolik lidí se na váš byt dívá a kolik jich reaguje telefonicky nebo emailem. Jen tak můžete uhlídat správnou prodejní cenu nemovitosti.
Máte dojem, že vaše snaha o prodej nemovitosti ztroskotala na jedné z výše uvedených chyb? Nebo si pořád nejste jisti? Kontaktujte mě a společně se na to podíváme.